برگزاری اولین دوره تربیت مربی ورزشی آتش نشانان پایتخت
برگزاری اولین دوره تربیت مربی ورزشی آتش نشانان پایتخت

به گزارش خبرنگار عملیاتی ورزشی :به نقل از پایگاه خبری 125، این دوره آموزشی برای 400 نفر از آتش نشانان شیفت های سه گانه ایستگاه های سازمان آتش نشانی تهران برگزار می شود که دوره آموزشی آتش نشانان اولین شیفت سه گانه ایستگاه ها از صبح امروز در محل سالن اجتماعات این سازمان آغاز شد.

برگزاری اولین دوره تربیت مربی ورزشی آتش نشانان پایتخت

نخستین دوره تربیت مربی ورزشی ویژه نیروهای عملیات ایستگاه های آتش نشانی تهران در ستاد مرکزی این سازمان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار عملیاتی ورزشی :به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، این دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از آتش نشانان شیفت های سه گانه ایستگاه های سازمان آتش نشانی تهران برگزار می شود که دوره آموزشی آتش نشانان اولین شیفت سه گانه ایستگاه ها از صبح امروز در محل سالن اجتماعات این سازمان آغاز شد.
مجید آرون معاون آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی تهران درباره اهداف این دوره آموزشی گفت: هدف ازاین دوره ارتقاء سطح علمی این آتش نشانان و ایجاد بازوهای اجرایی برای رشد کیفیت آموزش های اصولی در حوزه تربیت بدنی شیفت های عملیاتی ایستگاه های این سازمان است.
وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی حوزه آموزش وتربیت بدنی این سازمان، افزود: شرکت کنندگان دراین دوره با مفاهیم آمادگی جسمانی، تمرین و تغذیه ورزشی و طراحی  تمرینات استقامت قلبی – عروقی و مقاومتی آشنا می شوند.
معاون آموزش و تربیت بدنی این سازمان تاکید کرد: این آموزش ها در سه دوره و طبق جدول برنامه ریزی شده انجام می شود و متعاقب آن، دوره های عملی لازم نیز اجرا خواهد شد.
  • نویسنده : خبرنگار عملیاتی ورزشی
  • منبع خبر : 125.ir