دوشنبه ورزشی در سازمان آتش نشانی پایتخت
دوشنبه ورزشی در سازمان آتش نشانی پایتخت

مدیر تربیت بدنی سازمان آتش نشانی یادآور شد: بر اساس موافقت مسئولین سازمان ورزش شهرداری تصمیم گرفته شد هر سال در این روز به منظور پاسداشت 7 مهر روز آتش نشان، این برنامه ورزشی در سازمان آتش نشانی اجرا شود.

پویش دوشنبه‌های ورزشی صبح امروز در محل ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد.

پویش دوشنبه‌های ورزشی صبح امروز در محل ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، در راستای فرارسیدن هفتم مهر روز آتش نشان و به منظور گرامیداشت این روز، سازمان ورزش شهرداری تهران که متولی برگزاری دوشنبه های ورزشی در سطح شهر تهران است، پویش دوشنبه های ورزشی این هفته را در سازمان آتش نشانی تهران برگزار کرد.
به گفته مرتضی پوست چی مدیر تربیت بدنی سازمان آتش نشانی تهران، در این برنامه ورزشی که با مشارکت سازمان ورزش شهرداری و تربیت بدنی بسیج سازمان آتش نشانی انجام شد، ورزشکاران صبح امروز همراه با قهرمانان و ملی پوشان کشوربه صورت گروهی در کنار یکدیگر به انجام حرکات ورزشی پرداختند.
وی افزود: در این برنامه حدود ۲۰۰ نفر از پرسنل و مدیران سازمان آتش نشانی و سازمان ورزش و جمعی از کارکنان مناطق ۹ و ۱۰ شهرداری و شهروندان علاقمند دراین پویش شرکت کردند.
مدیر تربیت بدنی سازمان آتش نشانی یادآور شد: بر اساس موافقت مسئولین سازمان ورزش شهرداری تصمیم گرفته شد هر سال در این روز به منظور پاسداشت ۷ مهر روز آتش نشان، این برنامه ورزشی در سازمان آتش نشانی اجرا شود.
گفتنی است پویش دوشنبه های ورزشی به منظور داشتن شهری سالم و گسترش ورزش همگانی در پایتخت در سطح مناطق ۲۲گانه تهران برگزار می شود.
  • نویسنده : خبرنگار عملیاتی ورزشی
  • منبع خبر : 125.ir